Promocijski tekstil

Tiskanje na promocijski tekstil

Tekstilni izdelki so precej priljubljeni za izdelavo promocijskih daril, to pa tudi zato, ker omogočajo različne načine dodatne obdelave. Predvsem gre za tisk, s katerim lahko na tekstil natisnemo razne promocijske motive, logotipe in sporočila. Ravno s tem ima promocijski tekstil velik potencial pri izvedbi promocijskih akcij. Seveda moramo celotno akcijo dobro načrtovati in pripraviti ustrezne izdelke, a tekstil nam vsekakor odpira veliko možnosti pri tem.

Za tiskanje izkoristimo prednosti, ki jih ponujajo tekstilni izdelki. Pogosto so to veliki izdelki, ki s svojo površino močno izstopajo, še posebej če jih opremimo z atraktivnim natisom. To velja predvsem za promocijske majice, pa tudi za tekstilne vrečke, torbe, dežnike in podobne večje izdelke. Motivi bodo zelo opazni, saj jih lahko pripravimo v večjih dimenzijah in v različnih barvnih kombinacijah. Poleg tega se majice in vrečke pogosto uporabljajo v javnosti, tako da bo promocijska vsebina vedno na očem naše ciljne publike. Za kar najboljši učinek se opremimo s kakovostnimi tekstilnimi izdelki in poskrbimo za brezhiben tisk.

Tehnike tiskanja na tekstil

Običajno izberemo za tiskanje na tekstil tiste tehnike, ki so dovolj poceni glede na naklade, ki jih pričakujemo. Pogosto se za najboljšo izbiro izkaže sitotisk, ki je zelo ugoden v večjih nakladah, medtem ko imamo pri manjšem številu na voljo različne opcije digitalnega tiska. 

V vsakem primeru pa moramo upoštevati tudi material in motiv. Največ svobode dopuščajo majice, vrečke in drugi tekstilni izdelki z večjo površino, kjer praktično nimamo omejitev. V večjih nakladah je najcenejše tiskanje enostavnih enobarvnih motivov, a tudi večbarvne izvedbe so lahko precej ugodne. V manjših nakladah je cena na posamezni natis praviloma višja, a imamo tudi več možnosti pri tiskanju edinstvenih barvitih motivov s poljubnimi lastnostmi. Tako lahko oblikujemo promocijski tekstil povsem po svojih željah, dosežemo pa dober učinek pri izvedbi promocijske akcije.